onsdag 27 juni 2012

...nya bf jeans



Hade en riktig trevlig dag på staden med L och S. Käkade smarrig lunch på Global, LCHF burgare fanns på deras meny. Tog efter det en sväng på staden, hade inga som helst shoppingplaner men när jag sprang på dessa ursnygga boyfriend jeans på Gina för ynka 399 kr kunde jag inte låta bli. Dom sitter som en smäck och kommer användas jämt känner jag på mig. Bilderna gör dem tyvärr inte rättvisa. Jag och L fick också lite tid för tjejsnack vilket var mycket trevligt. Säger som S, vi gör om detta snart igen, nästa gång dricker vi lite vin :-)

Nu dags att natta trollet.

/E

6 kommentarer:

  1. Snygga!! Kan bli så att jag härmar.:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du rätt i, älskar att dom är lite kortare i modellen och ärligt så är dom ännu snyggare in rl :-)

      Kramar

      Radera
  2. Åh vad fina! Dom ska jag nog kika på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom är helt underbara, du kommer älska dom. Fanns bara några enstaka kvar här i V-ås, annars finns dom säkert på nätet.

      Kramar

      Radera
    2. Får se hur det går med mina "gamla cykelben" i baggyjeans, brukar gå sådär :( oj då måste jag nog skynda mig till city, åh dom e säkert slut här då.. Det dåliga med storstaden! Haha

      Radera
  3. Synd att de inte verkar ha de byxorna längre, de var riktigt snygga!

    SvaraRadera