måndag 2 juli 2012

...04.05


Denna gång önskar jag att jag hade vaknat kl 04.05 för att lillan hade väckt mig, det är ju så mycket mysigare än att vakna för att hostan håller på att ha ihjäl mig. Somnade kl 01.30 vilket innebär att jag fått 2,5 timmes sömn i natt. Trött som aldrig förr men det är bara att bita ihop. 

Nåja, ser ut som ovan idag. Inget märkvärdigt men väldigt skönt.

Nu inväntar vi någon som ska komma och laga vår fläkt. Lillan sover och jag sitter och drömmer om framtiden...

/E

4 kommentarer:

  1. Ingefära i alla former ska vara mirakel medel vid förkylning! Ingefärste finns att köpa, eller har ni någon saluhall där du bor brukar det finnas naturgodis med torkad ingefära doppat i yoghurt ! Eller varför inte slå till på en maträtt! Kryapå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack för tipset. Mattias har köpt ingefärste och ingefära. Nu hoppas vi på underverk. Kram

      Radera
  2. Var är brallorna ifrån. .? :)

    SvaraRadera