onsdag 25 juli 2012

...från morgon till kväll


Mina två älsklingar, den stora och den lilla


Ryggbiff (us-beef), home made pommes, sallad, bea och öl Brooklyn local 1


Marsmallowfluff och jordgubbar

Vi har verkligen spenderat hela dagen utomhus, vi sitter fortfarande ute jag och Mattias, lillan skatten somnade strax efter kl 19. Det har varit en fantastisk sommar dag och vi har hunnit med massor, jobb på tomten, hängt med goa vänner, mys med vår skatt, bad i poolen, galet god mat och nu lite vin i soffan utomhus.

Middagsplanerna ändrades och Mattias lagade mat med inspiration från Usa, jag fick stå för efterrätten vilket blev jordisar med marshmallowfluff vispat med cream cheese, har ni inte testat det förut så gör det, så galet gott och galet enkelt att slänga ihop.

Hoppas ni tagit vara på denna dag. Det är jätte roligt att ni blir fler och fler som kikar in här, vore jätte kul om ni ibland kunde lämna ett litet spår efter er så jag får en hum om vilka ni är.

Ta hand om er...

/E

2 kommentarer:

  1. Lämnar ett litet spår. Älskar din blogg och läser dagligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Goa du, jag läser din blogg också dagligen :-) Kramar

      Radera