söndag 22 juli 2012

...gardin ute



Jag och Mattias har en ganska tydlig bild av hur allt på vår tomt ska se ut när det börjar bli klart. Vi vill liksom att det ska kännas lite som en resort. Det är mycket kvar att göra men vi tar en dag i taget och bearbetar alla idéer vi har. Jag har alltid velat ha gardiner ute som fladdar härligt när det blåser ute. Idag har vi fått upp fyra av sex gardiner och jag älskar det. Bilden gör det tyvärr inte rättvist, ska försöka knäppa lite bättre bilder när det är helt klart. 

Idag har vi mest hängt hemma, lite bad, lite grill och lite jobb så klart. Min kusins man med barn och mina föräldrar gjorde oss sällskap. Tack I och pappa för dagens insats.

/E

6 kommentarer:

  1. jag ska göra samma sak med mina gardiner!:)Hur satte ni upp dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi satte upp dem på en vajer som finns att köpa på Ikea, kostar 39 kr för 3 meter och kan kapas till valfri längd. Lycka till :-) Må gott

      Radera
  2. Smart!Tror jag har såna som ligger hemma någonstans:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, man har alltid mer än vad man tror hemma i lådorna :-)

      Radera