tisdag 21 augusti 2012

...a2 designers

Jag skrev ju tidigare att vi fortfarande inte var klara invändigt med möblering mm. Det blev liksom lite bortglömt när Freja kom, sedan blev det vår och sommar och all fokus hamnade på utomhusprojekten. Nu närmar sig hösten med stormsteg och vi har börjat spana lite efter möbler. Vi vet ju typ hur vi vill att det ska se ut, men måste bara hitta det perfekta. 
Bildkälla

I vårt stora vardagsrum vill vi ha ett vitrinskåp av något slag. Vi kan inte ha en jätte stor koloss då det inte alls kommer passa in. Vi har nu hittat ett väldigt litet skåp från A2 Designers och har nästan bestämt oss för att slå till. Nu kan vi dock inte riktigt enas om färg. Ni som har varit hemma hos oss vet ju hur det ser ut, vilket av skåpen tycker ni kan komma passa bäst in? Eller har ni kanske förslag på något annat liknande skåp, helst inget från Ikea (så ingen går i taket, vi älskar ikea men tycker dock att vårt stora allrum kan får vara nästintill ikea fritt).

Nu ska jag ta mig in till stan, efter lunch väntar en playdate med M och lilla W på Lek och Bus stället i Punkt.

Ha en fin dag/E

3 kommentarer:

  1. Båda är fina och hade passat hos er tycker jag. Hade nog gått för den vita iaf. På mörka möbler syns dammet typ efter en dag tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Båda var fina! Jag renoverade ett skåp i helgen, garanterat ingen som har samma då ;-)

    SvaraRadera