fredag 31 augusti 2012

...at work

Vid mitt skrivbord, Freja är så klart alltid med mig.

Funderar på att köpa lite växter, tavlor och annat skoj för att piffa till mitt kontor lite. Har inte riktigt haft tid eller ork med det när jag bara varit här mellan 1 - 2 dagar i veckan.
Fredag idag vilket för min del innebär ett 8 timmars pass på jobbet.
Känner mig trött, kall och seg idag. Det var verkligen hemskt och vakna 05.20 och upptäcka att det nästintill var mörkt ute. Jag som trodde att jag var redo för hösten kanske inte är det trots allt.
 
Tänkte mest bara kika in här och önska er en god morgon. Blev väldigt få inlägg igår men så kan det också vara ibland.
 
Trots detta gråa täcke som ligger över vår stad kan vi faktiskt vara glada att det idag är fredag och helg för dem flesta.
 
Hörs senare.
 
/E

2 kommentarer:

  1. Så fin tröja:) vart har du köpt den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :-) Tröjan finns på Lindex. Kram

      Radera