torsdag 23 augusti 2012

...elma montazami

no. 68

Jag avskyr verkligen att köpa smink. Tycker det är skit svårt att hitta något som passar, därför väntar jag enda in i det sista innan jag byter ut en allt för torr mascara eller ett puder som färgen mer passar en tjej med solbränna än mig med kritvit hy. Idag tog jag mig i alla fall tiden och provade ut ett läppstift i en nude färg. När det kommer till läppar är jag rena rama Maria Montazami och går ingenstans utan kladd på läpparna, på riktigt känner jag mig lite naken då :-)

Unnade mig ett riktigt fint läppstift (på läpparna känns det mer som ett glans) från Chanel, det är så mjukt på läpparna och färgen är helt fantastisk. Garanterat en ny favvis.

/E

4 kommentarer:

  1. Tack snälla du! Åh det där ska spanas på! Jag känner mig också helt ärligt naken och rädd utan nude-färgat läppstift...

    SvaraRadera
  2. haha precis som Tilda F. Känns som du tar över allt där :) men det är kanske det bloggvärlden är till för... :)
    jag tycker iaf att det är roligt med din blogg och att du ska fortsätta blogga... hoppas du får lite mer höstenergi. då är det ju mysigare att sitta inne osv.
    Ha det gott! /Mia

    SvaraRadera