onsdag 29 augusti 2012

...en eftermiddag i lekparken

Gunga med mamma är inte riktigt lika roligt som att få gunga på egen hand, mamman tycker dock detta är lite roligare :-)

Jag och min största kärlek
Ute och går, Freja i myskläder och jag i hatt då håret ser ut som shit.
Freja vågar inte riktigt släppa taget om mina händer, men snart så.

Vilken härlig eftermiddag det blev. Solen värmer, det är vindstilla och luften är frisk och härlig. Då lilla skatten bara fått vara inne idag tog vi oss denna eftermiddag till lekparken. Freja fick gunga, träna på gå, härja runt i gräset och andas in den härliga luften. 

Hon älskar verkligen att få vara utomhus och jag kunde inte längta mer efter att hon kan gå och stå på egen hand, allt kommer bli så mycket lättare när man är utomhus då. Jag får i och för sig höra av nära och kära med barn att passa på och njuta nu, hehe undrar vad dem menar?

Nu har vi varit hemma en stund, Freja går runt med sin lära gå vagn och jag sitter framför datorn och läser de senaste uppdateringarna från Fashion week i Sthlm.

Hoppas ni haft en fin onsdag.

Hörs kanske senare.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar