torsdag 16 augusti 2012

...en torsdag morgon





God morgon soliga torsdag!

Här har vi varit uppe sedan sex. Jag vill verkligen ta vara på dagarna när solen skiner och packade därför in mig och Freja i bilen för en härlig promenad på Öster Mälarstrand, vi knatade i närmre en timme och jag kunde så klart inte låta bli att gå förbi vår gamla lägenhet. Kändes väldigt märkligt, och så galet länge sedan fast det faktiskt bara är lite drygt 6 år sedan vi flytta ut. Efter promenaden fick Freja mellis utomhus, hon fick gunga och det roligaste av allt idag var att kika på båtarna. Hon pekar och säger itta (tror hon menar titta). 

Nej nu ska jag fräscha till mig, önska varje morgon var som denna. Känner mig full av energi. Nu tar vi vara på denna fina dag.

Hörs senare!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar