fredag 3 augusti 2012

...höstkänslor

Miniväxter, Svenskt Tenn, Durance och betong, we like it a lot
Säng från Carpe Diem och kuddar från bland annat Day 
Idag har det känts som höst typ hela dagen, eller det har varit rätt varmt men himlen har större delen av dagen varit grå och regndropparna har varit många. Jag har varit sugen att börja pyssla här hemma (invändigt) i flera veckor och när vädret visade sig från sin sämsta sida fick jag Mattias med mig. Vi åkte hemifrån supertidigt för att jag skulle inte till kontoret någon timme, sedan har vi gjort stan. Vi har handlat nya växter, ljus, kuddar och lite annat smått och gott. Jag har fyllt sängen med fler kuddar än någonsin och äntligen fått upp små mini växter i det lilla fönstret i köket. Vi har även fått in lite färg i det bortglömda allrummet. Men mer komma skall, snart kommer vi lägga en stororder hos Länna Möbler, vi ska bara komma överens om vad.

Hoppas ni haft en fin dag. Här är vi glada att vår städtjej gjort fint, att lillan sover gott och att vi ska få avnjuta en smarrig middag. Härliga fredag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar