torsdag 23 augusti 2012

...manchester

byxa från MQ, 399 kr.

Fick med mig en massa trevligt hem idag, lite nya sängkläder, lite blommor, lite nytt till skatten och tre nya plagg till mig. Alla i en härlig vinröd nyans. Det absolut trevligaste som fick följa med hem till min klädkammare är byxorna på bilden ovan, ett par ankelkorta manchesterbyxor med dragkedja i guld som detalj. Så galet snygga så jag nästan dör. Kommer ni se på mååånga gånger under denna höst och vinter. Hade dock önskat att de fanns en storlek mindre då de är lite stretchiga och kommer nog bli lite stora när jag haft dem en dag. Nåja man kan inte få precis allt.

/E

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Vill nästan att hösten ska komma på riktigt så det känns rätt att använda dem :-) Kram

      Radera
  2. Fanns byxorna i andra färger?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet faktiskt inte, men kika in på MQ:s hemsida och kolla. Kram

      Radera