lördag 18 augusti 2012

...min skatt


Jag har så mycket kärlek till denna lilla människa. Varje stund med henne är en gåva, den bästa gåvan av dem alla. Idag är det en sån dag då lillan varit lite trött och därför också lite gnällig och man har känt sig lite slut i skallen. Men så kryper hon fram till mig och sträcker upp sina små knubbiga armar och jag tar upp henne och hon myser in hela sin lilla kropp mot mig, då ni då glömmer man allt och världen bara stannar upp.


Bilderna är tagna för bara en liten stund sedan och man ser verkligen i hennes ögon vilket litet bustroll hon är. Skatten, vår fina dyrbara bästa skatt. Blev lite sentimental känner jag, men så kan det vara ibland. Det är ju helt jäkla fantastiskt att få vara mamma.


Nu dyker gästerna upp när som. Ha en fin kväll kära ni, och ta hand om varandra.

/En mjukis Elma

4 kommentarer:

  1. Ljepota moja draga cmokic veliki

    SvaraRadera
  2. Önskar er en rolig kväll tillsammans. Själv laddar jag i soffan för fortsatt helgarbete i morgon bitti. Ser på "Tagen på bar gärning" , rätt intressant och man blir rörd till tårar ibland...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack, helt missat att svara. Hoppas din helg varit bra. Kramar

      Radera