onsdag 29 augusti 2012

...on my wishlist

Bild

Bild

























Jag är jag så sjukt sugen på ett par sneakers från Isabel Marant. Dom är typ slut överallt, har hittat några enstaka lite här och var men då har det aldrig funnits i min storlek. Egentligen är det snormycket pengar för en sko som denna då man troligen kommer tröttna på den så kanske ska leta reda på någon liknande variant. Något förslag? 

Behöver jag förklarar varför jag vill ha ett par Primeboots? Så snygga, så sköna och funkar till allt under vår kommande höst och vinter. Frågan är bara guld eller silver detaljer?

Alla dessa beslut :-)

/E

13 kommentarer:

  1. Jag tycker dessa skor är såååå fula, förlåt!!!! Men om du vill köpa lite budget vilket jag tycker du gör rätt i då skorna verkligen bara kommer användas en säsong. Så kolla in skokedjorna, Nilson-din sko-Skopunkten. Kanske inte får en kvalitet sko, men du får det du betalar för liksom ;) / din sko tjejen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också det var skit fula till en början, nu är jag lite små kär :-) Tack för tipset, kram

      Radera
  2. Har du spanat in by KOAH?? dom har ap-snygga boots..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, men kommer garanterat göra det :-) Kram

      Radera
  3. de övre finns i budgetvarianter som ovastående anonym skrev. Läst att även Melba ska ha dem.
    Jag tyckte inte de var så snygga innan men nu vill jag gärna ha ett par hihihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De på Melba känns ju super lika, kanske blir ett klick ikväll :-) Kram

      Radera
  4. Äääälskar mina primeboots! Dom passar till allt å kommer att hålla i många år :) Fin blogg förresten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack så mycket, hur är skorna i storleken? Behöver man gå upp eller ner en storlek? Kram

      Radera
  5. Jag ääälskar mina primeboots. Har ett par ljusgrå och ett par svarta.
    Med silver detaljer, hade jag köpt nu hade jag absolut köpt guld. Fanns inte när mina inhandlades.
    Du kommer inte ångra dig!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lutar faktiskt åt ett par med guld detaljer, känns liksom mer höst och vinter. Kramar

      Radera
  6. Top shop har en variant av de översta skorna och sedan läste jag i ditt senaste inlägg att du letar efter en vinröd hatt och de kan du finna på Weekday. Dock förstår jag att det inte finns i Västerås men om du har vägarna förbi Stockholm.

    Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska ev. till Sthlm nästa helg och då kikar jag nog förbi Weekday. Hittade en vinröd på Åhlens men den var sådär :-)

      Tack för tipset, kramar

      Radera