måndag 27 augusti 2012

...peep c2


Jag vet, det blir mycket tjat om möbler på bloggen just nu men det är det som diskuteras här hemma på kvällarna när skatten sussar. För att bli helt nöjda med vårt stora vardagrum/kök/matsal känner vi att ett vitrinskåp (som jag bloggat om tidigare) samt ett sideboard behöver flytta in. Detta sideboard från svenska Zweed är made by hand och en sådan möbel som jag tror man aldrig kommer tröttna på. 

Vi vill ha skåpet i just det utförandet på bilden ovan. Vi ska mäta lite och sedan beställer vi nog båda skåpen någon kväll denna vecka. 

Känner mig helt galet sugen på att pyssla här hemma, ännu ett hösttecken :-)

/E

1 kommentar:

  1. Älskar, älskar, älskar detta och önskar att jag hade plats för det....

    Har ni beställt det än? Eller det kanske inte blev av?

    /Malin B

    SvaraRadera