onsdag 15 augusti 2012

...sommaren är på besök


God morgon kära ni!

Nu har sommaren hittat hit igen. Härligt härligt! 

Poolen är avtäckt, dynorna är framplockade och parasollet är uppfällt. Lycka. Jag har precis kört lite styrkeövningar utomhus, istället för musik njöt jag av fågelkvitter. Ska ta med mig ett stort glas vatten, en kaffe och min bok och sätta mig i solen en stund. Skruttisen kan vakna när som helst och då finns ingen tid till det ovannämnda.

Njut av denna dag så hörs vi alldeles säkert lite senare.

/E

2 kommentarer:

  1. Låter underbart, badar/simmar du ofta nu när ni har en pool hemma?
    Ser verkligen mysigt ut. Själv ska jag greja lite ute i trädgården, gubben är och köper kaffebönor så jag får vänta en stund på mitt kaffe.
    Ha en fortsatt fin dag./Ellenor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr används poolen alldeles för sällan. Speciellt en sommar som denna. Kanske i och för sig blir annat när lilla tösen blivit lite större. Hoppas du haft en fin dag, kram

      Radera