måndag 13 augusti 2012

...tummen upp för en ny vecka



Tänkte bara kika in här och hälsa er en god måndag morgon. 

Ska snart väcka skruttisen för att ta mig till BVC, lillan ska vägas samt mätas och jag tycker det ska bli super skoj att få veta hur stor hon blivit. Efter besöket finns inga direkta planer, får se vad vi hittar på.

Hörs senare och sorry för kassa bilder. Kanske skulle unna mig ett stativ till kameran så jag kan bjuda på lite finare bilder även när mannen min befinner sig på jobbet.

/E

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Måste bara fråga hur du får ditt hår så snyggt?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Älskar dina ursnygga lockar, hur tusan får du till dom så bra? Ett inlägg om det tack! :) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni.

    Det är egentligen super enkelt, bara super svårt att förklara. Tar mig typ 5 minuter. Men ska försöka be min kära make fota eller filma när jag gör lockarna så kanske det blir ett inlägg. Jag använder iaf. en plattång.

    Kramar

    SvaraRadera