söndag 9 september 2012

...bilder från vår dag

Vår fina stad

Min snygga mamma och K9:s saluhall/kök

Skatten var på topp

Här fanns inga änder

Ännu en del av den fina staden

Inredningen på K9 är lovely

Jag och min nya fina hatt 
K9

Min fenomenala lunch

Dagar när man inte har några som helst planer är oftast de dagar som blir bäst. Vi tog oss ner på stan efter Frejas lunch för att mata änderna, besvikna blev vi då inte en endaste pippi fanns vid ån. Vi tog en sväng på staden när kära pappa ringde och tyckte vi skulle äta en lunch på K9. Vi är ju knappast sena att haka på och trevligt blev det, bror med tjej sällskapa också. Maten var precis som alltid en fröjd för smaklökarna och min strömming var utan tvekan den bästa ever. Efter lunchen promenerade vi tillbaka till staden, kaffe serverades hos mina föräldrar i deras våning. 

Nu är vi hemma, snoret rinner för fullt och skatten busar på som om det inte fanns någon morgondag. Godiskålen är laddad och jag funderar på att slänga på Gossip Girl säsong 5 när skatten somnar.

Tack mamma och pappa, ni är ju utan tvekan helt fantastiska.

/E

2 kommentarer: