onsdag 19 september 2012

...den där lilla människan


Jag kan inte riktigt förstå att min lilla skatt, mitt allt snart blir ett helt år. Idag slog det mig när vi var in på ICA Maxi en snabbis att hon faktiskt inte är en liten bebis längre, när hon ville gå själv och hålla mig och Mattias i handen kom alla känslor över mig. Min stora kärlek börjar bli en liten tjej och jag förstår inte hur det kunde gå så fort, vad hände liksom? Jag är lite bölig här på kvällskvisten, skulle helst av allt bara vilja slita upp henne ur sängen och ha henne i min famn, oh herre gud hur mycket kärlek kan man känna till en sådan liten människa, det är på riktigt helt overkligt.

Sitter i soffan med min bästa fina Mattias och tittar på Bonde söker fru, skämskudden har åkt fram både tre och fyra gånger och kommer säkert åka fram igen.

Hoppas ni har en fin kväll, ta hand om varandra.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar