fredag 28 september 2012

...doll eyes


Ni som kikar in här då och då vet ju om att jag näst intill hatar att köpa smink. Jag väntar verkligen in i det sista innan jag byter ut en allt för torr mascara eller ett puder som varit slut i någon vecka. Tycker det är så svårt att hitta bra produkter och orkar inte riktigt med den hjälp man får av säljarna. Nu var det i alla fall dags att byta ut mascaran och jag passade på att unna mig en från Lancome, hypnose doll eyes. Använder alltid mascara från Lancome dock en helt annan, ska nu ge denna en chans. 

Någon av er som testat den? Hit eller shit? Vad säger ni?

/E

3 kommentarer:

  1. Hej Elma,
    Den är jättebra! :)
    Måste bara fråga dig vilken köksleverantör ni använt er av, och även bänkskiva och kaklet? Sjukt snyggt! :)
    Har du märkt några nackdelar med att ha vit laminat/kompaktlaminat i köket? Märket, fläckar etc?
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!

      Vi har använt oss av Kvik som köksleverantör och jag skulle hellre kapa av mig lillfingret än att köpa kök därifrån igen. Jätte dålig kvalitet och super svårt att få ihop, vi har ännu inte fått vårt att klaffa helt hundra.

      Bänkskivan beställde vi via Kvik och kaklet kommer från Kakeldax. Bänkskivan är i stenkomposit och den är vi jätte nöjda med, har inte märkt av några fläckar eller annat tok.

      Hoppas du fick svar på dina frågor.

      Kram/Elma

      Radera
    2. Haha....bra svar om Kvik :). Beställde också därifrån. Köket är jag nöjd med och det var inte speciellt svårt att fixa ihop och sätta upp den. Men oj vad många turer vi fick åka till Kvik för att får hem allt vi hade beställt...dålig service. Hellre Ikea än Kvik :)....snygg du blev i håret Elma!!! Trevlig helg/ Sara

      Radera