måndag 3 september 2012

...elva månader


God förmiddag kära ni!

Här har vi varit vakna sedan 6.15 och jag känner mig full av energi, lika så skatten min. Hon har röjt runt mer än vanligt vilket bara är härligt.

Idag blir den viktigaste människan i mitt liv hela elva månader. Hon är den gladaste lilla skatten i hela världen. Att hon är busig har ni nog redan förstått, men hon är också nyfiken, envis, bestämde som få, lite feg och helt enkelt alldeles underbar. Så mycket som hänt de senaste veckorna i utvecklingen är crazy, hon pratar och jollrar, står upp korta stunder och stegen känns inte så långt bort. Favoritorden är utan tvekan titta och oj. 

Nog om min skatt, hur går det för era skatter?

Snart ska vi packa in oss i bilen för att åka ner på stan och köpa lite presenter. Freja har fått en ny syssling som vi ska hälsa på i helgen. Lite bebismys ser vi fram emot.

/E

3 kommentarer:

  1. Tänk vad tiden går =) Hon är ju helt underbart söt eran lilla/stora tjej =) Hoppas ni haft en fin dag! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Hannah, din tjej är också helt fantastisk.

      Radera
  2. puss och kram til min fina skatten älskar dig så mck

























    puss och kram til min fina skatten älskar hene så mck






    SvaraRadera