onsdag 5 september 2012

...en onsdag

Då närmar sig även denna dag sitt slut. Vi har precis lagt skatten som tyvärr bestämt sig för att protestera ikväll, nåja snart inser hon nog hur trött hon är och somnar. När hon slutit sina stora blå har vi tänkt att ge oss på en film, får se om vi klarar av och se hela innan tröttheten tar över. 

Idag har jag spenderat större delen av dagen på jobbet, så mycket att göra men så lite tid. Känns inte ens som jag fick hälften gjort av det som var planerat. Så kan det vara ibland. Eftermiddagen spenderades på Ikea, eller i alla fall en stund av eftermiddagen. Vi har lite idéer men äsch, inget kändes hundra så vi struntade i det. Här hemma har vi ätit Mattes otäckt goda Chili con carne, min typ absoluta favorit rätt :-) Bus med skatten stod också på schemat.

Nu soffmys.

/E

2 kommentarer:

  1. Åh, jag som letat efter ett riktigt gott recept på Chili con carne! Skulle du vilja dela med dig receptet?? Hade vart guld :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar att det kommer upp nästa gång vi (läs mattias) lagar chili. Kramar

      Radera