torsdag 13 september 2012

...en torsdag


God morgon fina ni!

Den lite dåliga uppdatering här den senaste tiden beror helt enkelt på att jag nu kastat mig in studierna. Tiden när Freja sover går nu till plugg istället för bloggen. Men ska försöka skärpa mig.

Det går faktiskt relativt bra än så länge att plugga med en liten. Det är dock lite rörigt att läsa flera distanskurser samtidigt. Egentligen gillar jag mer att få gå till skolan och sitta i bibblan där jag kan grotta ner mig i allt spännande och även hinna med någon föreläsning då och då, men så blir det inte denna termin i alla fall.

Nog om skolan. Inväntar nu ett litet besök på förmiddagen. Skatten sover sin förmiddagsnap och när hon vaknar ska vi ge oss ut på en promenad och andas in den härliga höstluften. Ikväll ska jag få träffa fina Johanna på Björnön, kommer bli en bra torsdag.

/E

1 kommentar: