lördag 1 september 2012

...min man är helt enkelt bäst



Det är han utan tvekan. Jag nämnde för honom för ett tag sedan att jag ville ha en sko med en ganska bred klack som funkar när jag är ute med Freja och på jobbet. Jag använder ju mycket sällan klackisar nuförtiden, har så många men äsch så bekvämt med platta skor. Idag medan jag åt lunch med S så tog han sig friheten att köpa ett par skor till mig, just ett sådant par jag sökte. Hur jäkla grym är han inte? Skorna är super bekväma och väldigt snygga. Bilderna gör dem inte rättvisa.

Förutom att min man är helt fantastisk har jag haft en grymt trevlig lunch med S. Kändes nästan som gymnasietiden igen. S är by the way skit snygg och trots mina ansträngningar imorse kände jag mig rätt grå brevid henne :-) Tack S för ett par mycket trevliga timmar, behöver inte ta sex år till nästa dejt.

Nu ska vi snart packa in oss i bilen för att åka till bästa familjen H/M. Middag väntar och vi är sjukt hungriga.

Ha en fin kväll.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar