onsdag 19 september 2012

...packat och klart

Mutor på planet

Galet lite packning

Ingen semester känsla har infunnit sig hos varken mig eller Mattias ännu, men det kommer nog troligen imorgon i bilen på väg till Arlanda. För första gången på flera år får vi faktiskt skjuts, det ska blir rätt skönt det med. Jag har spenderat eftermiddagen med packning, har packat med mig så lite kläder att jag nästan känner mig nervös :-) En klänning per kväll och det är typ det, eller ja nästan i alla fall.
Har även inhandlat lite nya leksaker till skatten som mutor på planet. Datorn och Ipaden är fyllda med Teletubbies och de platser med extra mycket benutrymme är bokade och betalda, nu kan ju inte flygresan gå dåligt :-)

Har jobbat idag och därför varit lite frånvarande här. Mycket att hinna med när man ska vara bortrest en veckan. Men det flöt på bra och jag känner mig rätt lugn.

Nu ska vi snart lägga skatten.

Hörs kanske senare fina ni.

/E

2 kommentarer:

  1. Mutor är bra! Hon kommer garanterat att charma alla medresenärer :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hoppas det :-)
      Mutorna åker fram i nödfall, hehe. Man vill ju inte vara den alla hatar på planet.
      Kramar

      Radera