onsdag 26 september 2012

...sista dagen

Nu har vi precis ätit vår sista middag här på Kreta. Det bjöds på någon form av grillspett. Det har blivit tidiga middagar då vi inte velat störa Frejas rutiner, därför är vi mer än glada för vårt fina rum med havsutsikt. Vi har varit tillbaka på rummet senast åtta varje kväll och fått spendera kvällarna på balkongen med musik, vin och struntprat.

Bjuder er på ett gäng bilder, lovar att det blir dem sista bilderna från Kreta, när jag kommer hem imorgon bloggar jag på som vanligt igen om vår vardag och allt den har att erbjuda.

Vi är i alla fall jätte nöjda med resan, trots att hotellet kanske inte riktigt levde upp till våra förväntningar är vi så glada att vi fått denna vecka tillsammans. Det har badats, ätits god mat, busats och allt sånt där härligt som vardagen kanske inte alltid inrymmer. 

Väskorna är i alla fall packade och tro det eller ej så ska det bli väldigt skönt att komma hem till ett höstigt Sverige.

Bilderna sammanfattar våra dagar rätt väl.

Den bästa av dem bästa, skatten har verkligen varit en ängel hela tiden. Hon har sovit, ätit och varit sitt underbara jag precis som hemma.
Rom och cola, mums.. 
Igår åt vi svärdfisk till middag, hade inte ätit det förut. Var faktiskt inte så märkvärdigt som jag hade förväntat mig.  
Kärlek <3 font="font"> 
Fina detaljer på hotellet. 
Den här bilden är nog kanske min absoluta favorit bild från semestern, min fina.

Lunchölen :-)

Att gå i uppförsbacke är inte alltid superlätt, tur att pappa finns där bakom. 
En rätt brun mamma (helt otroligt) och en kritvit skatt. 
Så fin.

Resans sista middag.

Nu ska jag njuta av ljudet från havets vågor och krypa upp i famnen på min stora skatt.

Hörs när vi är hemma fina ni.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar