lördag 15 september 2012

...slut på denna lördag

En kväll hos oss...


En riktigt härlig dag har vi haft.

Vädret har ju varit fantastiskt och vi har försökt spendera så mycket tid som möjligt utomhus. Det har hunnits med fika hos bror och hans tjej, hos mina föräldrar, lite shopping och promenader. Nu har vi tänt alla ljus här hemma och krupit upp i soffan med ett varsitt glas vin. Middagen har bestått utav Kebab med bröd, dök upp här hemma runt 18:30 och då var ingen av oss sugen på att spendera massa tid i köket. Skatten sover sedan länge...

Imorgon packar vi in oss i bilen för en roadtrip till huvudstaden. Pappa ska få köra snabba bilar, vi ska äta brunch på något mysigt ställe och förhoppningsvis hinner vi klämma på Svensk Tenns tapetnyheter. Jag skulle också vilja hinna med NK och Granit.

Hoppas ni haft en fantastisk dag.

/E

3 kommentarer:

  1. stackare som varken har NK eller granit hemma i Västerås.Sen jag flyttade till göteborg är jag flitig gäst på båda butikerna och underbart med applikationen WRAPP där mina vänner hela tiden skickar mig presenter att hämta ut där gratis dessutom:)

    SvaraRadera
  2. Vi åt brunch på Kung Carls Bakficka igår, bästa stället vi provat!! Ha en mysig dag i Sthlm nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokat och klart, ser fram emot och testa det. Tack för tipset. Kramar

      Radera