torsdag 4 oktober 2012

...en dag som försvann

Hej på er!

My gosh vilken intensiv dag vi haft, den har verkligen gått i allt för hög fart från morgon fram till nu och jag känner mig helt slut. 

Klockan nio imorse hade vi den lokala tidningen (VLT) här hemma hos oss, de kikade lite på vårt badrum, får se om något dyker upp i tidningen inom kort. Direkt efter det med en rasande fart i bilen tog jag mig ner på staden där jag hade ett mycket viktigt möte (hann innan det lämna av skatten hos mormor), spännande saker på gång och vi får se hur allt blir. Efter mötet åt vi alla tillsammans en mumsig lunch på K9. Direkt efter det skulle skatten plockas upp, sedan en promenad till dagens höjdpunkt för skatten (mig också så klart) nämligen en playdate hos kompisen W. Herre gud dessa små töser, vilka busungar. Så härligt att se att dom mer och mer leker med varandra, ibland kanske lite hårdhänt men äsch ingen av dem verkar må dåligt utav det. Tack M för goda bullar på denna bulldag :-) Efter vår playdate var det dags för ett besök på Mattbolaget, hittade några fina mattor men ingen som kändes hundra, säljaren skulle ta fram fler alternativ till oss och vi ska komma in om två veckor.

Nu är vi hemma och jag är helt trasig. Skatten ska snart säga god natt för denna dag och jag ska sätta mig framför datorn och skriva lite på ett pm-arbete.

Hörs senare fina ni.

/E

Nedan kommer ett gäng bilder från vår playdate, jag publicerar aldrig bilder på våra vänners barn innan de godkänt det, tack M för att jag får lägga ut bilder på din fina tjej.



2 kommentarer: