söndag 21 oktober 2012

...en helt perfekt helg

Hej på er!

Hoppas ni haft en fin helg trots att den mest bara regnat bort.
Vi har haft en toppen helg på alla sätt och vis och då det varit full fart hela tiden har bloggen fått klara sig utan mina dagliga uppdateringar ett tag. 

Känns också som en sån där helg när man nästan ätit ihjäl sig :-)


Fredagen spenderade jag på K9 med några trevliga kollegor. Vi åt trerätters, drack gott och för en gångs skull snackade vi om allt annat förutom jobb. Förrätt bestod av ostron, charkuterier och riktigt gott vitt vin. Till huvudrätt åt jag fisk, minns inte riktigt vilken men bra god var den och efterrätten var kvällens höjdpunkt. Citrontarte med lakritsglass :-) K9 får som alla andra gånger hittills fem Elma av fem möjliga.






Lördagen spenderade vi hos fina vännerna M och M. Oh så bortskämda vi blev. Fantastiskt god mat, galet trevligt sällskap och bus med dom finaste skatterna. 

Nu har vi varit hemma ett par timmar, stannade till i Sickla en stund på vägen hem. Jag ville kika lite på Svenssons och Granit och som jag trodde gick jag inte därifrån tomhänt, inga stora saker men lite nytt till hemmet.

Har tyvärr inte så mycket bilder från helgen, jag bjuder er på de få Iphone bilder jag har :-)

Kikar in här lite senare. Hörs då.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar