torsdag 25 oktober 2012

...i dagens vlt

God morgon fina ni, vilket härligt väder staden bjuder på idag.

För några veckor sedan var ju VLT hemma hos oss och fotade vårt stora badrum och i idag finns reportaget i tidningen. Vi tycker det blev ett jätte fint reportage. Tyvärr finns det inte på nätet ännu men om det skulle dyka upp så lovar jag att länka. 

Nedan kommer ett gäng bilder från reportaget, jag har fotat tidningen, hehe.

 Vårt badrum är omslaget till bostadsbilagan :-)


Åtta snabba med mig och Mattias :-)

Spexaren Freja.


Spana in dagens VLT vet ja. 

Nu ska jag ta och kliva ur mjukiskläderna, dra på mig lite mascara och packa ner lite kläder i en väska. Om ett par timmar flyger vi till London.

Ha en fin dag, vi kanske hörs senare ikväll.

/E

10 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en fin helg i London.
    Kram Tommy

    SvaraRadera
  2. Så fint badrum ni har! Kul att det fick vara med i tidningen också:) Ha en trevlig resa. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag såg det i morse, jättefint repotage =) (och Freja är ju så jädrans söt!!!) ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Hannah. Ja oftast är hon väldigt söt men som alla kids så har hon sina mindre "söta" stunder :-) Kramar E

      Radera
  4. Ahh, då har man något att se fram emot efter jobbet idag då :)

    SvaraRadera
  5. riktigt fint. hur lyckas man komma med i tidningen, anmälde ni er själva eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! vårt gamla hus var med i tidningen för några år sen och när dom sökte badrum att skriva om så använde dom bilder från det gamla huset och på den vägen är det. Vi kanske dyker upp i lite fler inredningssammanhang i framtiden :-) Kramar

      Radera