måndag 22 oktober 2012

...kartell

Bildkälla
Egentligen är jag kanske inte världens största fan av Kartell, eller missförstå mig inte nu. Jag tycker det är snyggt men hemma hos oss blir det liksom bara fel. Efter att ha varit på Svenssons i helgen kan jag dock inte riktigt släppa tanken på två rosa Lou Lou Ghost stolar till skattens rum. En härlig kontrast till allt det mjuka och barnsliga. Hm, att köpa eller inte köpa det är den stora frågan...

Jag har tänkt mig något i stil som på bilden ovan, två stolar, ett litet bord och kanske någon kudde i en annan pastellfärg.

/E

6 kommentarer:

  1. Hej!!! Första gången jag kikar in på din blogg, men inte sista. Det var en positiv upplevelse, passar bra såhär en måndag när man behöver piggas upp lite efter att ha tagit bort en visdomstand. Hur som helst, fin blogg!!! Kram/Yvonne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tusen tack för dina fina ord. Hoppas tandvärken släpper snabbt, kramar

      Radera
  2. Åh jag dör!!! Sa till min sambo att om vi får en dotter blir det min personliga konkurs. Detta är en bidragande orsak ;) skulle inte tveka en sekund !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har slutat tveka :-) Blir en beställning när vi kommer hem från London. Kramar

      Radera
  3. Stolarna är så fina, jag funderar också på dessa till vår dotter. Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker tänka "dom är ju i plast och kommer hålla i en evighet". Det är mitt köpargument just nu, hehe. Kramar

      Radera