måndag 22 oktober 2012

...tack skatten




I natt sov hon hela natten för första gången på länge. Trots en envis hosta och täppt näsa behövde vi inte stiga upp ur sängen en enda gång. Det var sååå välbehövligt och nu är det faktiskt en rätt pigg Elma som kikar in här och önskar er en god morgon.

Jag har redan fått i mig två koppar kaffe, ska snart få skatten att somna sedan väntar plugg all min lediga tid (dvs. freja ledig tid, hehe). Första gruppuppgiften denna termin är godkänd av läraren och jag känner mig genast lite mer peppad. 

Nu gör vi denna måndag till en fantastisk sådan. Solen skiner ju faktiskt och bara det är värt att fira...

/E

7 kommentarer:

  1. Åhh, vad fin hon är, hon är så stor nu!

    SvaraRadera
  2. Min fina freja sitter själv på stolen, stor tjej:) kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt galet va fort de gått. Kramar till er

      Radera
  3. Min fina frejsan puss & kram

    SvaraRadera
  4. åhhhh, vilka ögon

    SvaraRadera