fredag 19 oktober 2012

...vimplar överallt

Hej på er...

För ett litet tag sedan beställde jag vimplar hos Systeri till skattens rum. Detta var inget dom hade på lager utan jag fick göra en liten special beställning vilket jag är så glad för. Idag när jag kom hem från jobbet låg vimplarna i brevlådan och för en liten stund sedan fick vi upp dem. Och vet ni. Jag ÄLSKAR det. Skattens rum känns så mycket mysigare, dock ännu inte helt klart men snart så.

Tack snälla Hannah för att du tog dig tiden till denna specialbeställning, 10 meter vimpel med en sparkande krabat i magen måste ha varit en utmaning :-)


Skattens rum växer sakta men säkert fram. Jag har en plan hur det ska se ut när det är klart men letar bara efter de perfekta detaljerna. Ska försöka hitta en ny matta med lite färg i. Gärna i lite pastelliga färger.


Kika in på Systeri vet ja, så mycket fint så man dör.

Hoppas att ni haft en fantastisk dag.

/E

4 kommentarer:

  1. Det blev ju hur mysigt som helst i rummet! Älskar de mjuka färgerna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur, skatten kikar och pekar på vimplarna och ropar titta oj. Hoppas det betyder bra betyg från hennes sida :) Trots allt hennes rum, kramar

      Radera