fredag 2 november 2012

...en elma

Hej fina ni!

Trots mycket bristfälligt bloggande från min sida fortsätter ni kika in här, och vissa tar sig till och med tiden och lämna ett spår efter er. Ni är bra goa och jag lovar att bloggningen kommer bli bättre. Har varit mycket på jobbet den senaste tiden, och när jag varit hemma har jag inte riktigt haft tid.

Har i alla fall sett ut såhär idag. 

Linne/HM, Kofta/Zara, Jeans/Levis, Boots/PB och pälsvästen kommer från Minimum.

Ni är många som frågat mig hur jag göra lockarna i mitt hår, jag lovar att det kommer komma upp det inlägg om det snart. Ska få Mattias att fota steg för steg. Jag använder i alla fall en plattång och det är super enkelt.

Hörs om en liten stund igen.

/E

2 kommentarer:

  1. Kolla in här så ofta jag har tid! Men Jisses vad dagarna går foooort!:)
    Du har lätt en av de bästa bloggarna jag läser så bli lika glad varje gång jag klicka in och ser ett nytt inlägg! You rock!;)
    Kram Malin och Minelle!

    SvaraRadera
  2. Men tack snälla fina du <3

    SvaraRadera