söndag 18 november 2012

...helgredogörelse

Hej på er!

Bristfällig uppdatering beror helt enkelt på tidsbrist. 

I fredags spenderade jag större delen av dagen på jobbet. Kom inte iväg därifrån för än strax innan 18 vilket kanske inte riktigt var planerat. Ett sent möte som drog ut på tiden medförde noll tid med skatten då jag kl 18 skulle befinna mig på en tjejmiddag. Och jisses vilken trevlig tjejmiddag bästa T hade styrt upp, god mat, trevligt sällskap och så mycket skratt. Jag behövde verkligen en sådan kväll. Tack fina T för att jag fick komma.


Lördagen spenderade vi i huvudstaden. Vi var lite oroliga då skatten inte riktigt älskar vagnen längre men det gick över förväntan och hon charmade varje människa som gav henne lite uppmärksamhet. Jag hade tänkt att shoppa något skoj till mig själv, men så blev det inte. Istället fick vi med oss en hel drös med julklappar och lite nytt till skatten. Några inredningsprylar kunde vi heller inte låta bli.

Kvällen spenderades i soffan, Mattias har varit sjuk några dagar nu och igår kväll slog febern till hos mig också, känner mig lite bättre nu.

 Idag har vi hälsat på mina föräldrar på staden. Det gör vi typ varje söndag så det är ingen nyhet :-) Vi åkte även förbi Ikea och köpte två riktigt billiga lampor då Freja haft sönder båda våra sänglampor vi hade, dem var tyvärr i glas och hon tyckte de skulle kastas ner i golvet.


Inte så pjåkig för 99 kr. Den får stå där tills vi hittar något vi gillar mer. Jag vill ha lampor från Kartell, Mattias vill absolut inte ha lampor från Kartell, vi får se hur det blir :-)

Hoppas ni haft en fin helg. 

/E

1 kommentar: