tisdag 25 december 2012

...string

Nu känner jag mig helt klar med skattens fina rum. Har i och för sig sagt det förut men denna gång menar jag det :-) Sista pusselbiten föll på plats idag och jag är så nöjd. 

 En rosa Dalahäst, så fin så klockorna stannar.

Babushkadjur köpta på NK, minns inte alls från vilket märke då vi slet upp kartongen på direkten igår så att skatten skulle få leka med dem.

 Jag och Hello Kitty kanske inte är supertajta men denna som skatten fick från brors tjej var ju bara för söt och får därför stå så fint på hyllan, prinsesskronan vägrade skatten ta av sig efter att vi provat den på Åhléns och därför blev det ett köp.


Och här har vi den, den ljuvliga pockethyllan.

Tack mamma och pappa, den passar perfekt i skattens rum.

Nu tillbaks till Pretty Women, snacka om kult.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar