torsdag 10 januari 2013

...fly away

Har varit sugen på denna topp från Hunkydory i en evighet, eller i alla fall vad som känns som en evighet. Den fanns inne på Tullen dock i större storlekar och därför inget köp.

Jag beställde den för någon dag sedan och den väntade på mig i postlådan när vi kom hem igår. Vi är redan mycket goda vänner och kommer bli ännu mera tajta till våren och sommaren då jag kommer kunna bära den till jeansshorts.


Hur fin...

Vingarna på ryggen gör ju hela tröjan.

/E

11 kommentarer:

  1. I love it!
    Vilken bra köp.
    Kram kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men eller hur :-)
      Min nya favvis...
      Kramar

      Radera
  2. åhhhh superfin!! underbar!!

    SvaraRadera
  3. Jättefin, den ser riktigt skön ut också! Hoppas att ni får en superhärlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den kan jag lova :-)
      En promenix nästa vecka?
      Kram

      Radera
  4. Får man fråga hur många dagar i veckan du tagit ut för Freja? Tänkte på att hon ska börja i förskolan snart?! Lite kul att veta hur andra gör med sina dagar! Jag var hemma i 16 månader men så var set enbart jag som plocka ut dagar då mon man fick nytt jobb och inte kunde vara hemma med skruttan! Fin och mysig blogg :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt olika. Ibland har jag tagit ut fler och ibland färre. Det har styrts mycket av hur många dagar jag hunnit jobba på en vecka.
      Kul att du tycker om bloggen. <3
      Kramar

      Radera
  5. Jättefin tröja :) får man fråga vilken storlek du har? tycker du att den är normal i storleken? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du!

      Jag valde att köpa en i storlek S. Den är nog rätt normal i storleken. Dock är ju modellen lite vid så man kanske kan uppleva den lite stor. Kramar

      Radera