tisdag 29 januari 2013

...projekt sovrum








Hej i stugorna!

Frånvaron här beror på en sjuk liten skatt. Eller kanske inte sådär super sjuk men en riktigt envis hosta som medför sömnlösa nätter, vi kände imorse efter en stöknatt med mycket hosta och några vakna timmar att hon aldrig skulle orka med en dag på förskolan och därför stannade jag hemma med henne.
______________

Nu till något helt annat...

Jag har alldeles för många inredningsprojekt igång samtidigt just nu känner jag, Frejas rum, kontoret och så vårt sovrum. Nu har jag bestämt mig att vårt sovrum ska bli klart först av allt innan jag sätter igång med nästa projekt. Annars kommer ingenting bli helfärdigt och det kommer störa mig nå enormt.

Har i något tidigare inlägg nämnt att jag vill ha en myshörna i sovrummet med stora mysiga fåtöljer, härliga filtar, något mindre avlastningsbord, ljuvliga doftljus, någon fin tavla, prydnadskuddar, någon växt, vackra böcker och kanske någon liten radio från Tivoli Audio. Sedan ska det så klart passa ihop med den övriga inredningen i huset. Hmm...! Något som på bilderna ovan har jag tänkt mig, dock har jag inte riktigt funnit det jag söker så jakten forsätter. Hoppas att jag och Mattias ska kunna vara barnfria en lördag i februari vi vill åka på en inredningstripp till huvudstaden. Har ni tips på några härliga inredningsbutiker vi absolut inte får missa?

Ta hand om er så hörs vi snart igen.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar