fredag 22 februari 2013

...hay och dixon

Och nu får ni se vad som låg i paketet...

Efter att ha sett detta sidobord hos House of Philia kände jag att det vore perfekt hemma hos oss i vårt allrum, jag har velat byta ut brickbordet från Svenskt Tenn ett tag nu men inte funnit något som känts hundra, tills detta dök upp. Jag vet inte riktigt hur jag kunnat missa det tidigare men men så kan det vara.


Sidobord från Hay

Jag älskar allt med bordet, att det är i stål, de härliga "benen", brickan och ja helt enkelt allt. Bordet är heller inte fasligt dyrt vilket så klart är ett plus.

När jag ändå la en order hos Länna råkade Etch lyktan från T. Dixon också följa med. Det är jag mycket glad för. 

Oh hur kan det vara så roligt med inredning?

Nu smutta på sista vinet innan vi säger god natt, imorgon väntar ett besök hos Studio Savoy, en lunch på K9 och lite shopping.

Natti...

/E 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar