tisdag 12 februari 2013

...på min önskelista







Längtar så jätte mycket efter helgen. På lördan lämnar jag och Mattias Freja hos mina föräldrar och beger oss mot huvudstaden för en barnfri shoppingdag. Fokus kommer så klart ligga på inredning men jag kommer inte kunna låta bli att spana efter tröjan från Hunky Dory, den härligt röda tröjan från Zoe Karssen och så skärpet också det från H D.
 
Det ska även bli super skönt att få en barnfri natt, jag är sååå trött och Mattias lika så. Skatten stökar mer än någonsin och nu börjar det ta på våra krafter. Allvarligt talat, kommer hon någonsin börja sova?
 
Nu tillbaka till jobbet.
 
/E

1 kommentar:

  1. För det första måste jag bara fråga HUR kan du vara så snygg om det råder Sömnbrist?!!!
    Vi har haft tur att Minelle sovit gott hela nätterna fram tills hon va 6 månader, (är snart 8 månader) innan dess vaknade inte ens för att äta så när hon ha liten bebis fick vi väcka henne för hon skulle gå upp i vikt, sen när hon väl gjorde det fick hon sov hon hur mkt hon ville och sov då oftast oavbrutet från 22-08! LYX!
    Men sen kom tänder, förkylningar, och hög feber, hon skulle även upp och öva på att krypa om nätterna... alltså hon bökade järnet!.... Kunde vakna en gång i timmen och detta höll i sig över en månad då det ena avlöste varandra. Vi va som två levande döda här hemma, va ju inte van vkd en bebis som bökade nattetid!!! och
    Men jag kan tala om att jag INTE såg så läcker ut som du kvinna! Gud ge mig dina gener ( och ditt hus) ;)
    Nu har det precis börjat bli ordning på sömnen igen och hon vaknar oftast bara en gång / natt (peppar peppar!), och vill ha mat, ibland får vi även peta in nappen om den har kommit på villovägar, men helt okej tycker jag;)
    jag hoppas verkligen er skatt snart få ordning på sin sömn!!!
    Kram till er alla från Malin och Minelle!

    SvaraRadera