onsdag 6 februari 2013

...vabruari?

Men februari kallas ju för vabruari sa en kollega till mig precis innan jag packade in mig i bilen för att hämta skatten. Strax innan tio ringde Frejas förskolelärare då hon tyckte Freja var hängig och tog sig om högra örat. 

Det var verkligen inte bra tajmat, men vad gör man. Freja är ju prio nummer ett, så jag packa ihop mitt jobb och åkte till förskolan för att plocka upp min lilla skatt.

Här har vi pankaka med blåbär i ugnen och huset doftar ljuvligt. Att skatten skulle vara sjuk märks inte då hon härjar på precis som vanligt, att hon skulle ha ont i örat märker jag inte heller av. Hm...


Nåja jag får se det som en bonusdag med skatten. 

Nu ska jag ta ut pannkakan, hoppas den smakar lika gott som den doftar.

/E

1 kommentar:

  1. Hoppas hon klarar sig ifrån öroninflammation eller annan jobbig sjukdom och får vara frisk och piggelin! :) Ser ut att vara en smarrig pannkaka minsann! Ha de bra! Kram/N

    SvaraRadera