onsdag 13 mars 2013

...fåtöljerna

Det knackade på dörren och där stod en gammal tanig karl som skulle leverera våra fåtöljer som nu har fått flytta in i vårt sovrum. Vi hade köpt till hemleverans, men denna karl hade inte ork att bära in fåtöljerna så jag fick rycka in, super Elma... 

Freja blev så klart jätte nyfiken och var där och pillade hela tiden. Hon försökte till och med slicka på plasten, där gick gränsen tyckte jag.

 Vi har nu ställt fåtöljerna på plats och lite små fix och trix återstår för att jag ska känna mig helnöjd, men det får bli imorgon. Sitter faktiskt i fåtöljen alldeles precis just nu och firar med ett glas vin. Jag lovar att bjuda er på resultatbilder imorgon, när jag får chans att fota i dagsljus.

Oh något nytt spännande att klättra på.

Okej jag måste även erkänna att fåtöljerna inte riktigt har den nyans jag förväntade mig. Jag beställde dem på nätet och där stod det att fåtöljerna skulle vara vita, här hemma på plats upplever jag dem något gula. Hm, nackdelen med nätshopping. Får se om det känns lika gula i dagsljuset imorgon. 



High five mammsen.

________

Som det ser ut nu kära läsare kommer jag på fredag flytta min blogg till en annan portal. Inga större förändringar för er del, jag kommer forsätta på exakt samma bana som hittills. Jag lovar att uppdatera er när det är dags, för jag vill ju ha med er alla till min nya plats.

/E

1 kommentar:

  1. Hej, har nyligen hittat din blogg och hänger självklart med vid ev flytt. Älskar din mix av familjeliv, barnkläder, vuxenkläder och riktigt snygg inredning!! Ha en bra dag! Hälsningar från Piteå

    SvaraRadera